Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź mapę obsługiwanego obszaru w tym miejscu link

  • Na stronie www – wpisz w wyszukiwarce skąd i dokąd chcesz podróżować i wyszukaj przejazdy. Decydując się na zakup biletu wyświetli Ci się formularz, w którym należy wpisać adresy początku i końca podróży oraz inne niezbędne dane. Następnym krokiem jest dokonanie zakupu usługi i opłacenie jej poprzez kartę płatniczą, bankowy przelew elektroniczny, bezpośrednio w banku lub na poczcie. Sprzedaż biletów jest zamykana na dobę przed lub w dzień realizacji usługi, w zależności od połączenia. Usługa jest realizowana na podstawie potwierdzenia, które kupujący otrzymuje na maila lub sms-a i przedkłada kierowcy.
  • Usługę przejazdu możesz także zamówić poprzez infolinię pod numerem 606 488 440, w stacjonarnych punktach sprzedaży współpracujących z e-podróżnik.pl, w  tym w salonikach Kolportera.

Tak, podczas podróży może odbyć się przesiadka.

Tak, płatności przelewm można dokonać na konto:
Nr SIVZ: BIGBPLPW 36 1160 2202 0000 0004 5341 6374
Bank Millenium
Adres 64-920 Piła, al.Jana Pawła II 5/1.
w tytule przelewu należy podać datę przejadzu oraz numer telefonu pasażera.
Potwierdzenie przelewu należy wysłać na adres mailowy m.marciniuk81@op.pl.

Płatność w euro jest dostępna tylko w przypadku zapłaty u kierowcy w dniu wyjazdu. Płatność u kierowcy jest przeliczana 1€ = 4zł .

Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu: 1 sztuki podstawowego (walizka, torba podróżna, plecak) o łącznej wadze nie przekraczającej 30 kg. 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 7kg. Bagaż podręczny powinien mieć wymiary pozwalające na swobodne umieszczenie go pod siedzeniem. Bagaż podręczny nie powinien utrudniać swobody podróży pozostałym Pasażerom.